Het gaat zo zijn gangetje - Reisverslag uit Grado, Italië van Mimi en Ton - WaarBenJij.nu Het gaat zo zijn gangetje - Reisverslag uit Grado, Italië van Mimi en Ton - WaarBenJij.nu

Het gaat zo zijn gangetje

Door: Mimi

Blijf op de hoogte en volg Mimi en Ton

20 Juli 2016 | Italië, Grado

20 juli 2016

Het gaat hier in Grado zo zijn gangetje. Eigenlijk net als thuis, dus veel nieuws is er niet te vertellen.
Het blijft goed weer , vandaag wat bewolkt maar wel benauwd. Het is ongeveer 31 graden en voor Ton en mij mag het wel wat kouder.

De accommodaties zitten allemaal vol en dat blijft tot 10 september zo. Dan gaan alle tenten weg en is er nog 1 week verhuur van de Mobile Homes. In deze laatste week zijn er nog enkele lege mobiles. Het seizoen is dan ook afgelopen dus ook de voorzieningen van de camping zullen minder zijn en ook in de omgeving zal minder te doen zijn.

Zoals het er nu naar uit ziet, komen Kim, Vincent en Ben nog een paar dagen en misschien Roos ook nog. Dat vinden we erg leuk: een beetje van thuis weer hier.

Op het ogenblik zijn er vooral Denen En Nederlanders als gasten. Eind augustus verandert dat: dan komen de Beieren en Baden-Wurtenbergers weer. Deze Duitse landsdelen hebben nog vakantie tot eind september, dus die kunnen mooi profiteren van de aanbieding van 2 weken vakantie en 1 week betalen.

Bij onze plek hebben we deze week het windscherm geplaatst om toch wat privacy te hebben. Wij hebben plek 56 van de camping en tegenover ons zijn nog vrije kampeerplekken. Die zijn nu ook bezet en dan zit je wel erg te kijk.
Mijn hangmat staat er ook en alleen de fietsen staan, van ons uit, achter het windscherm.
Eigenlijk maakt het het geheel wel gezelliger.

Onze citroen- en sinaasappelboom doen het goed. We hopen ze mee te kunnen nemen naar huis en daar in de plantenkas over te kunnen houden.

Zo heel stiekem ben ik al bezig om ,in gedachten, de auto alweer in te pakken. Het bevalt me hier prima en de gasten zijn, op uitzondering na, prima en ook de accommodaties zijn in prima staat, maar de terugweg trekt ook .

Zoals het er nu naar uit ziet gaan we vrijdag 23 september "s middags richting camping Sobec in Lesce in Slovenië. We huren daar een leuke bungalow en blijven daar dan 5 of 6 nachten en zijn dan uiterlijk donderdag 29 september thuis.
Of de plannen uiteindelijk doorgaan, weten we pas aan het eind van het seizoen, maar ik vind het leuk om plannen te maken.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en een goede zomer, waar dan ook.